2013. október 8., kedd

Búcsú

Sziasztok!

Tudjátok ritkán búcsúzunk egy történettől külön bejegyzésben, de megérdemlitek. Mindig annyira lelkesek voltatok, köszönjük. Teljesen hihetetlen, hogy ennyien olvastátok ezt a történetet. Kihívás volt a javából. Flóra megtalálta azt a stílust amiben a legügyesebb, míg én küszködtem az első részemmel. Furcsa volt és zavaros, de rájöttem, hogy élvezem. Közel áll hozzám Nadine, mert a természete én vagyok. Szeretem ezt a történetet, olyan mintha egy újabb gyerekem nőt volna fel. Köszönjük a biztatást! (:

UI.: Az új Justin Bieberes történetünk linkje a héten felkerül. Bár már megvan a blog, ha szeretnétek kukkantsatok be, de a kinézet szörnyű. Link

Vivi


Emlékszem mikor Vivi felhozta a blog ötletét, minden erőmmel hadakoztam ellene, mert akkoriban nem túlzottan szerettem Justint. De ma már örülök, hogy belementem. Hihetetlenül sok mindent adott hozzám ez a blog. Bár már nem ez az első történetem, de hozzám tartozik és minden hibájával együtt büszke vagyok rá. Büszke vagyok magunkra amiért kitartóan megírtuk. De leginkább rátok, az olvasókra vagyok büszke. Rengeteg kattintást, kommentet és szeretetet kaptunk tőletek. Könnyeimmel küszködve írom ezeket a sorokat, mert Nadine és Justin közel került a szívemhez. Nehéz lesz elbúcsúznom ettől a történettől. De tudnotok kell, hogy dolgozunk egy új Justinos történeten.
Az epilógushoz annyit fűznék, hogy imádtam írni, de nehéz volt. Mert tudtam ez a végső búcsúm. Az okosabbak találni fognak benne egy jelet a jövőre nézve, de ennyi elég legyen. Remélem ti is annyira szerettétek, mint mi.
Jó olvasást!

Flóraa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése