2013. augusztus 26., hétfő

6# Díj

Köszönjük Beby! (:

Szabályok:
-11 dolog rólam
-11 válasz
-11 kérdés
-11 bloggernek tovább küldeni

11 dolog rólam /Vivi/:
- Marketing tételt kéne kidolgoznom. Persze helyette itt ülök és beszélgetek mindenkivel.
- Könyvmániás vagyok.
- A kedvenc boltom a könyvesbolt.
- Utálok facebookon beszélgetni.
- Hercegnős függönyöm van.
- Van egy dobozom, amiben az emlékeimet tartom.
- Most jót röhögök Bieberen. Gyereket és feleséget akar? 19 évesen? Ne nevettessen már!
- Eléggé ragaszkodom a régi írókhoz. Szeretem, mert ők nincsenek elszállva maguktól, úgy mint a mai 11-12 évesek. Tisztelet a kivételnek.
- Mostanában sokat járok moziba.
- Elég jó emberismerő vagyok.
- Éhen veszek. Szóval páá!

11 dolog rólam /Flóraa/:
- Utálok plázába járni ha tömeg van, ezért mindig bemenekülök a könyvesboltba.
- Imádok enni!
- Nyuszis ágyneműm van.
- Van egy hupikéktörpikés pulcsim és az a kedvencem.
- Sorozat mániás vagyok.
- Valamelyik nap néztem egy filmnet a tévében, ami tetszett de a vége pocsék volt.
- Imádom a focit, a Bayern Müchen a kedvenc csapatom:)
- Justin Bieber kijelentésén én is kiakadtam. Vicces.
- Nagyon ritkán járok fel facebookra. Kiakaszt.
- Azon gondolkozom, hogy folytatom egy régebbi történetem írását.
- Vasárnap lesz az RTL-en a kedven Hp részem. Várom már:D

Válaszaim /Vivi/
1. Mi a kedvenc idézeted?
"Ne nézz hátra,
Mert valaki könnyen visszahúz,
Az igazi bátrak,
Nekik a jövő kell és nem a múlt" - Road
2. Az olvasottak közül melyik a kedvenc blogod?
Nem tudom. Nincs. Eléggé megválogatom kit és mit olvasok, így csak igényes és jó történetek kerülnek a szemeim elé.
3. Mi a kedvenc színed?
Zöld.
4. Hányadikas leszel/ hol dolgozol?
12.
5. Olvasod a blogom? Ha nem, fogod? :D
Nem olvasom, s ne haragudj de kétlem. Eléggé el vagyok havazva.
6. Nappal vagy éjszaka?
Éjszaka.
7. Roller vagy bicikli?
Roller.
8. One Direction vagy The Wanted? xd
1D
9. Kedvenc színész?
Adam Sandler
10. Szoktál színházba járni?
Három éve voltam? De imádok.
11. Mi volt az utolsó film, amit moziban láttál?
Őő várj...Nagyfiúk 2.

Válaszaim /Flóra/
1. Mi a kedvenc idézeted?
Nézem a füstöt ahogy szerte foszlik, mint az álom.
2. Az olvasottak közül melyik a kedvenc blogod?
Nincs kedvencem, az összeset szeretem amit olvasok.
3. Mi a kedvenc színed?
Kék
4. Hányadikas leszel/ hol dolgozol?
12
5. Olvasod a blogom? Ha nem, fogod? :D
Nem olvasom, és bocsi semmi időm sincsen.
6. Nappal vagy éjszaka?
Éjszaka
7. Roller vagy bicikli?
Bicikli
8. One Direction vagy The Wanted? xd
1D
9. Kedvenc színész?
Adam Sandler
10. Szoktál színházba járni?
Régen voltam már, de szeretek.
11. Mi volt az utolsó film, amit moziban láttál?
Red 2

Kérdéseink:
- Mi volt az utolsó film amit néztél?
- Melyik színészt tartod a legtehetségtelenebbnek?
- Szereted a teknősöket?
- Szereted a marcipánt?
- Ha nyernél a lottón, mit vennél először?
- Szoktál magyar íróktól olvasni?
- Tavasz vagy ősz?
- Mi a véleményed a sok tucat blogról?
- Mi a kedvenc sorozatod?
- Harry Potter vagy Twilight?
- Mit álmodtál legutoljára?

Akiknek küldjük:
Chanel Edwards
Rigó Mirtill
Dream
Leona Goldwin ∞
Michelle Brooks†

2 megjegyzés: