2013. augusztus 26., hétfő

5# Díj

Köszönjük Fanni! (:

Szabályok:
-11 dolog rólam
-11 válasz
-11 kérdés
-11 bloggernek tovább küldeni

11 dolog rólam /Vivi/:
- Fekete tolltartót vettem. Érdekes tény nem?
- Utálom a rózsaszínt.
- Szeretek blogolni, mert akkor valaki más testébe bújhatok és az ő érzéseit kell elgondolnom és beleélnem magam.
- Utálok magamról beszélni. Ha lehet ezt a kérést soha nem teljesíteném, "mesélj magadról".
- Megszerettem a kakaót. Furcsa, ugye Eszti?
- Ha nem lenne Flóra és Eszti nem is hinném el, hogy valaki a családomon kívül mennyire szeret.
- Tegnap és tegnap előtt is megsirattak.
- Rettegek az érettségitől.
- Aggódom, mert Flóra ebben a pillanatban beszél a szerelmével. (Fúj)
- Komolyan, örülök, hogy ennyi díjat kapunk, de elfogynak a tények rólam. (:
- Most éppen J. D. Robb-tól a Halálos hasonmást olvasom.

11 dolog rólam /Flóraa/:
- Eltörtem a lábamat a szigeten, ezért most tehetetlenül szenvedek.
- Noha 18 éves vagyok, még mindig megbüntetnek itthon. Mintha kis gyerek lennék.
- Amikor írok akkor, megalkotom a saját álmomat.
- Vivi a legnagyobb támaszom az életben és az írásban is. Nélküle nem lennék itt.
- Másfél éve se veled se nélküled kapcsolatot folytatok egy sráccal, aki most éppen a se veled állapotban van.
- A saját éretségimtől nem félek, Vivit féltem mert angolon tuti meg bukik!!!
- Hatalmas Szulejmán rajongó vagyok.
- Vasárnap boldog voltam, mert Vettel nyert. :)
- Fogalmam sincs mit írjak magamról, folynak a tények.
- Vivivel hihetetlenül sokat beszélünk a neten, de még sosem találkoztunk.
- A másfél éves húgom és valamelyik nap lehányt. Sajnáltam, viszont ideges voltam, mivel a fekvő gipsz miatt nem tudtam azonnal lemosni magamról és átöltözni.

Válaszaim /Vivi/
- Mit figyelsz meg először egy fiún?
Az arcát, magát a fejét.
- Kedvenc íród, könyved?
Szjg, de most nagyon megszerettem Nora Roberts krimijeit is.
- Sportolsz valamit?
Nem.
- Van beceneved, ha igen hogyan kaptad?
Simán Vivi. Nem szeretem a Vivient.
- Szerepel valami a bakancslistádon, vagy nem foglalkozol ilyenekkel?
Nem foglalkozom ilyenekkel, élem az életem és azt teszek amit akarok.
- Vannak félelmeid sötétben?
Nincsenek.
- Jelenlegi kedvenc zeneszámod?
A Little Forgiveness Molly Sandén feat. Christopher
- Mi a véleményed a magyar tinimagazinokról?
Utálom őket, mindegyik szörnyű.
- Kedvenc divatmárkád?
Kellene, hogy legyen?
- Első gondolat, ami először eszedbe jut a legjobb barátnődről?
Kettő van, és egyik sem a legjobb barátnőm. Mind a ketten a testvéreim. Így a válaszom: Megakarom ölelni. + Ha nem vagy fent neten, tehetetlen vagyok nélküled.
- Hol látod magad 7 év múlva?
Egyedülállónak, terhesen, egy lakásban, lefogyva és csinosan.

Válaszaim /Flóra/
- Mit figyelsz meg először egy fiún?
Az arcát.
- Kedvenc íród, könyved?
Szjg, de imádom Cassandra Clare könyveit.
- Sportolsz valamit?
Régen sportoltam.
- Van beceneved, ha igen hogyan kaptad?
Nincsen.
- Szerepel valami a bakancslistádon, vagy nem foglalkozol ilyenekkel?
Egyáltalán nem foglalkozom ilyenekkel.
- Vannak félelmeid sötétben?
Nincsenek.
- Jelenlegi kedvenc zeneszámod?
The Wanted - Walks like Rihanna.
- Mi a véleményed a magyar tinimagazinokról?
Semmi.
- Kedvenc divatmárkád?
Converse.
- Első gondolat, ami először eszedbe jut a legjobb barátnődről?
Nem csak a barátnőim, annál többek. De ketten vannak. Mindkettő nélkül elvesznék, így csak annyit mondok nekik, hogy: Köszönöm.
- Hol látod magad 7 év múlva?
A jövőbe.

Kérdéseink:
- Milyen szakmában tudod magad elképzelni?
- Ki a példaképed?
- Hány történetet írsz egyszerre?
- Szereted Justin Biebert? Miért?
- Melyik tantárgyat utálod a legjobban?
- Ha megtehetnéd adakoznál?
- Mi a véleményed a rajongók viselkedéséről?
- Mennyire veszed komolyan az írást?
- Mi/ki szokott megihletni?
- Ki a legfőbb támaszod, a magán életben és az írásban?
- Mi a legnagyobb álmod?

Akiknek küldjük:
Diana
W. Susan
Biaa_1D
Virág Szabó&Heylin.
domii †

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése