2013. május 22., szerda

2# Díj

Köszönjük szépen Elson Nadia! (:

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3. Tegyél fel te is 11 kérdést a saját jelöltjeidnek.
4. Küld tovább 11 embernek! ( Akitől kaptad azt alap, hogy nem lehet visszaküldeni )

11 dolog rólam /Vivi/
1. Éppen Fejős Évától A mexikóit olvasom, s eddig eléggé tetszik.
2. Hülye vagyok angolból, de azt már büntetni kéne, hogy mennyire.
3. Imádom Mickey egért.
4. Ma jöttem rá, hogy a világon van rózsaszín tó, s elakarok oda jutni. Egyszer az életben látnom kell.
5. Alapjáraton kedves vagyok, de ne húzzon velem ujjat senki.
6. Szeretek blogolni, de mostanában ritkán van rá időm, s kedvem is.
7. Ezt a történetet különlegesnek tartom. Flórának jól áll, de nekem hogy fog az még a jövő kérdése. Ugyanis én írom a 3. fejezetet! (Ha nem sikerül, Flóra felakaszt.)
8. Szerintem nem szép Palvin Barbi.
9. Tehetségesnek, szépnek tartom Selena Gomezt, pedig egy időben eléggé unszimpatikus volt.
10. Ez a történet az én fejemből pattant ki. Flóra pedig elkezdte ilyen stílusban.
11. Pénteken láttam a Menedéket, s aki eddig még nem nézte meg fusson a moziba!


11 dolog rólam /Flóraa./
1. Rajongók Nicholas Sparks könyveiért!
2. Peruba fogok elszökni ha felnővök:)
3. A történet kitalálása Vivi érdeme, de az eddigi fejezetek az enyémek!
4. A szobám fala tele vannak poszterekkel, főként pasikkal!
5. Régebben sok alvós cuccom volt, ma már csak három dologgal alszok. Sosem nővöm ki ezt.
6. Utálom az új disney sztárokat!
7. Nem tartom magamat directionernek, csak szeretem őket és kész.
8. Unom a neten való utálkozásokat, szánalmasnak tartom.
9. Éppen Nicholas Sparks Kedvesem c. könyvét olvasom, wow!
10. Kevés embernek mutatom meg az igazi énemet és kevés embert enged közel magamhoz.
11. Lényegében kedves ember vagyok, de azt ki kell érdemelni.

Válaszaim /Vivi/
1. Miért döntöttél úgy, hogy nyitsz egy blogot?
Őőő...itt most ez nem épp aktuális, ugyanis ez már a milliomodik blogom. De ezt épp azért mert kint ültem a hintaágyban és napoztam, mikor Justin Bieber megszólalt a telefonomon, s eszembe jutott egy alapötlet ehhez a bloghoz.
2. Mit érzel amikor írsz? Büszke vagy magadra, esetleg szégyelled vagy teljesen other feelinged van? :)
Nagyon ritkán vagyok büszke magamra, s ezt itt sem mondhatom. Inkább olyan közepes érzésem van. Szeretek írni, s nem szégyenlem, de azért nem is újságolom el mindenkinek.
3. Szereted a zenét?
Nagyon.
4. Van kedvenc énekesed˛/énekesnőd?
Nincs. Elég sok mindent meghallgatok, így konkrét személyt nem tudnék mondani.
5. Általánosságban milyen a hangulatod?
Attól függ kivel vagyok éppen, és milyen az adott hangulatom. Ha mérges vagyok, de tudom, hogy egy olyan barátom ül velem szemben, akinek nem panaszkodhatok, akkor mosolygok és beszélgetek vele. De minden idegennel kedves vagyok, utána már inkább őszinte, így a hangulatom az emberektől függ.
6. Röviden milyen embernek ismered magadat?
Őszintének, s bunkónak, de ha kell kedves vagyok, s megértő.
7. Hogy állsz a sulival? Milyenek a jegyeid? Hogy viszonyulsz a tanáraidhoz? :)
A tanáraim nagy részével nincs gondom, de van legalább kettő, akit szívesen lecserélnék. A jegyeim pedig 3-sok.
8. Szereted az állatokat? Esetleg van neked otthon?
Szeretem őket, s van egy farkaskutyám, a húgaimnak pedig két cicájuk, akikkel szintén jól kijövök.
9. Hogyan viszonyulsz a barátaidhoz?
Csak azok az igazi barátaim, akik elfogadnak őszintének, s gyerekesnek, ha épp kislányt akarok játszani. A másik véglet pedig, hogy bármikor képes vagyok segíteni nekik, lassan miattuk pszichológus is lehetnék.
10. Vannak kedvenc blogjaid?
Csak a kedvenc blogjaimat olvasom, mert másokra nem igen van időm.
11. Mi a kedvenc könyved?
Leiner Laura - Szent Johanna Gimi

Válaszaim /Flóraa./
1. Miért döntöttél úgy, hogy nyitsz egy blogot?
Az elsőnél nem emlékszem miért, itt viszont Vivi hatására lett meg, nem akartam ezt a blogot.
2. Mit érzel amikor írsz? Büszke vagy magadra, esetleg szégyelled vagy teljesen other feelinged van? :)
Sosem szégyellem azt amit írok, viszont ritkán vagyok büszke. Erre a történetre az vagyok.
3. Szereted a zenét?
Ki nem?
4. Van kedvenc énekesed˛/énekesnőd?
Konkrét kedvencem nincsen.
5. Általánosságban milyen a hangulatod?
Fáradt. Általában pörgök és nem lehet lelőni. Túl sokat beszélek és istenen legyen a talpán aki kibírja velem több mint egy óráig.
6. Röviden milyen embernek ismered magadat?
Optimistának, aki jobban szereti a jó dolgokat nézni az életben. Viszont ha olyan a hangulatom kibírhatatlan vagyok.
7. Hogy állsz a sulival? Milyenek a jegyeid? Hogy viszonyulsz a tanáraidhoz? :)
Egy-két tanárt imádok, viszont a többi semleges. Szeretek suliba járni és a jegyeim is jók.
8. Szereted az állatokat? Esetleg van neked otthon?
Szeretem őket. Anyukámnál van egy kutyám és egy macskám. Itt viszont jelenleg nincsen.
9. Hogyan viszonyulsz a barátaidhoz?
Kevés igaz barátom vagy, így velük teljesen felszabadult vagyok. A kezemet is a tűzbe tenném értük, viszont el kell fogadniuk olyannak amilyennek vagyok.
10. Vannak kedvenc blogjaid?
Ahova felvagyok íratkozva.
11. Mi a kedvenc könyved?
Húh, Leiner Laura - Szent Johanna Gimi.

Kérdéseink:
1. Szereted megörökíteni a pillanatokat? Milyen formában teszed? Fényképezés, napló?
2. Mit olvasol jelenleg?
3. Komolyabban érdekel az írás vagy csak jó egy kis felelősséget csempészni az életedbe már most, s ezért blogolsz?
4. El vagy keseredve ha nem kapsz elegendő dicsérő szót, pedig tehetségesnek érzed magad?
5. Mi a kedvenc filmed?
6. Hogyan viszonyulsz a negatív kritikáknak? Az életben, vagy a blogolásban?
7. Kit tartasz példaképednek?
8. Inkább pihensz, nyugiban otthon vagy barátokkal lógsz és bulizol?
9. Mi a véleményed arról, hogy mostanában nagyon "trendi" lett a blogolás?
10. Mi a fontos neked egy blogban amit elkezdesz olvasni?
11. Mi inspirál az életben?

Akiknek küldjük: 
1. Miss Babe&Julia Boo&Feilla
2. domii. †
3. Biaa_1D
4. Brianna Rybak [Bri.]
5. Diana
6. Bea
7. Naomi Stanley
8. Sárközi Erika (Nilla)
9. MissMe
10. Alexa L. Wozde&nσяιιcι. ★&*Kate&Naomi Stanley
11. Diana Lindsey

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok, lányok! :)

    Köszönöm szépen a díjat! :)) Viszont mióta blogolok, nem rakok ki ilyesmiket az oldalamra, de mindig nagy örömmel fogadom, és köszönöm, tényleg :)))

    Nilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.!

      Neked nem kell megköszönöd, te megérdemled! Az összes történeteddel, főleg a mostanival. :)
      Flóraa. xx

      Törlés